08 December 2010

Terima kasih untuk kasih sayang awak.. =)

Rude Awakening : Rindu
Salam semua..
Sekarang dah tiga belas hari aku bercuti.Ye masih mengira.Menunggu detik dua haribulan satu takdela lama mana.
Hari ni lepak lagi bersama Si cantik manis Anum dan Si Nikki aka Nikon. =p
Ye bergambar lagi!Kali ni posing dengan Fluffy Zicky.
Tetiba rindu dekat Si Dia.
Oh2 Selamat ulang bulan ke 4 awak.Terima kasih sebab percayakan saya selama ni =)
----------------------
Saya gembira bersama awak.Walaupun awak sekarang jauh dari pandangan mata,tapi awak terlalu dekat di hati saya 
Tak kira masa senang susah saya,awak selalu ada bersama.
Ada kalanya awak bersikap manja walaupun muka nampak je ganas.Tapi saya suka. ^_^
Sebab tingkah laku awak selalu membuatkan saya gembira =)
Dan saya nak awak tahu yang saya akan sentiasa menyayangi awak .
Terima kasih untuk kasih sayang awak =)



14 comments:

syAzAnA said...

ev tga angauu. hehe. congratz dah 4 bulan. hehe

Emora Valeria said...

sekali sekala angau.hehe.. ^_^ tq dear~

zikeryhassan said...

sayang awak gak.


**erk? tetiba je kan. ahaha

Emora Valeria said...

zikery : betul2 secara tetibe.haha.. =p

nicko said...

its been a long time EV..

Emora Valeria said...

nicko : yeah tau xpe!where've u been??!nasib baik ur blog dah update.

Ery Farieha said...

nice pics ;D

Izyan Helmi said...

auuuwwww...so sweet :)

Emora Valeria said...

ery : tq dear ^^,
Izyan : terima kasih juga =p segan ni.

Ullyana zaidy said...

ececec ev..
so sweet la...
hikihikkk :)

la..lmbt lagi dua hari bulan...
yana dua puluh enam hari bulan dua belas ni tao..
xlame da..huhu

Emora Valeria said...

Ullyana : long time no see! =p
awainya masuk.cuti awal kut ni.ev cuti pun lambat. ^_^

iEra NaDiRa said...

sweet.. X)

SweetyMui2 said...

ev cumellllllllllllll :)

Emora Valeria said...

iera : thankies ^_^
mui2 : mano cumel la. *muke blushing. =p