28 January 2011

Mata patung? =p

Salam semua...
Hari Khamis merupakan ari yang tak berapa best bila memikirkan esok ada kelas dan group satu lagi takde kelas. ==' Orang lain dah mula nak balik,aku still terduduk kat sini.
Memandangkan malam ni aku terasa nak rehat jap dari dunia belajar,aku masuk jap kat dunia Photoshop.
Mula-mula nak main rekod-rekod guna software youcam tapi sebab asyik stuck memanjang masa edit gambar,terus tak jadi. =='
Hari ni aku edit gambar Anum lagi memandangkan gambar dia je yang bagi aku terbaik setakat ni .
Sebelum dan selepas

Setakat ni nak buat video,asyik masalah je dengan software.Mintak maaf sangat-sangat. T________T
Oh nak promote jap.Anum dalam gambar tu jugak salah seorang foto editor dengan fotografer.Kalau teringin nak tengok hasil karya beliau,sila klik SINI sebab artwork dia lagi hebat dari aku buat masa ni.
P.S : Nampaknye entri pendek lagi. =='

2 comments:

miappleista said...

siiis~ ini kne guner liquify kan? kalau takderk liquify, kne guner ap eyh? huhu~ nak try wat gak.. jelesh2~

Rara said...

ni xde guna liquify sangat.pakai layer by layer.nanti sis tunjuk ye!