04 February 2011

Lagi berapa hari?

Salam semua..
Seminggu cuti sempena hari raya cina, (oh btw Gong Xi fa Cai aa!) aku rasa tak seronok memandangkan ketaksihatan badan yang berleluasa selepas kejadian BMMFP aka Burger Mak Merah Food Poisoning. Sangat tertekan bilamana dari hari Isnin sampai pagi tadi perut tak selesa.Berangin memanjang.Even adik nak buat lawak bod sekalipun aku tak tergelak or tak buat-buat gelak disebabkan perut.
But seriously after minum air halia yang serious sedap (not), akhirnya dapat gak aku bersuara dan gelak macam biasa dengan adik aku.But again,cuti pun dah nak habis and esok dah nak balik Melaka. And still,my so called homework and also revision tak terbuat lagi.
Nice oneee...


Cuti camni memang sangat common dengan kenduri kahwin dan apa-apa perkaitan dengan pengantin dan juga kenduri.
So kepada yang baru berkahwin,berakad nikah semua,Selamat Pengantin Baru =p
Bila dah dua tiga orang dari kalangan kaum keluarga dah berkahwin,mulalah otak ni nak merewang pikir bila nak kahwin.Tapi terpaksa berangan la memandangkan umur masih 21 lagi dan belajar pun tak habis lagi.Kerja pun takde lagi. =p
Takpe lepas ni aku nak kira pakai hari bila aku nak kahwin.
Lagi.....365+365+365  hari?


P.S : Entri malas kali ni =='

No comments: