07 February 2011

Youtube guys =)

Hari ni niat nak belajar P.M sempena kuiz esok petang tadi sangat membantutkan akibat dua sebab.
First thing sebab aku jadi begitu malas.Melihatkan keadaan itu,aku siapkan dulu buku log koko yang akhirnya baru dua siap dua page. =='
Dan keduanya bilamana aku jadi stuck nak buat kerja disebabkan oleh video kat youtube.
Aku rasa dah semacam satu fenomena baru bila datangnya seorang lelaki berusia 21 tahun,student TESL dan juga punyai satu karisma yang menarik.Dan dari video dia jugak aku dapat detect lagi sorang vlogger yang bagi aku best jugak nak ditonton walaupun dia bukan dari warga Malaysia.
Kalau aku tak sebut nama beliau ni pun aku rasa ramai dah dapat cam,sebab beberapa hari sebelum ni semacam dah ramai dah tengok video beliau melalui like page FB beliau.
Salah satu video yang terbaru dari beliau
IniAnwarHadi bagi aku sangat cool dan sempoi dalam mengetengahkan isu-isu semasa tak pun tentang diri dia sendiri.Tak cukup dengan tu,gaya persembahan video dia pun dah cukup menarik perhatian orang untuk tengok.
Selain Anwar Hadi,Charlieissocoollike pun membuat aku tertarik nak tengok disebabkan accent English beliau yang sangat sedap aku dengar dan juga cukup comel untuk aku tengok.Twink!
I love British accent =p
Nah..Sekarang tak perlu dah aku rasa nak jadi pelakon ke penyanyi ke sebab bagi aku jadi artist di youtube pun dah boleh buat orang tertarik untuk jadi salah seorang peminat setia anda. =p
So takyah la nak buat Akademi Fantasia ke atau seangkatan dengannya kalau benda-benda camtu tak buatkan orang suka dan mengikut perkembangan kalau talent setakat di muka tapi talent diri entah pape.


No comments: