18 April 2011

Posterku~ ^_^

Setelah 2 bulan aku tak balik,Jumaat lepas sampai jugak aku ke negeri sendiri.
Esok nak balik dah. ==' 
Cuti kat rumah kali ni serius tak best memandangkan ade lagi kerja aku yang tak tersiap lagi. Dengan study week dah tak macam study week sebab ade presentation Selasa ni.Dengan exhibiton projek esoknya. 
Otak nak bercuti pun tak sedap.Duk pikir kerja,presentation,buku log LI yang tak dapat-dapat sebab akak tu tersalah tanda kata aku dah hamik. Dem =='
Oh-oh semester ni dapat jugak aku merasa buat poster. Taktau la,aku kasi hentam je edit.Janji ade terpampang kat booth Rabu ni. ^_^
Puas hati dapat tengok hasil seni sendiri terprint atas kertas A1
^_^
Tapi still lagi dalam basic mode.Tak advance lagi macam Ezhan .
...Oke dah taktau nak taip hape dah.  =='

No comments: