18 July 2011

Bukan Megi

Dari minggu lepas lagi hidup tak berapa nak teratur. Lagi-lagi lepas cuba tidur kat ruang tamu untuk seminggu sebab bilik tinggal tiga orang penghuni termasuk aku. Tidur lambat,bangun lambat. Makan tengahari start petang. Tak petang,jadi makan malam terus. Pandai-pandai sendiri nak paham.
Bila dah jadi makan tak teratur, si dia suggestkan satu makanan yang bukan sebungkus megi, yakni sebungkus mi sedap. Tapi macam mi korea. Nak sebut pun aku tak paham sebab tulisan pun bukan dari tulisan rumi.
Mi kegemaran saya. ^_^
Iron board jadi tempat masak
Siap! =p
Camnila gaya seorang student yang malas nak beli makanan kat bawah dan jenis bangun lambat~ 



1 comment:

serbasalah said...

adik manis..saya ikut bloag awk..meh la ikut blog saya ya..hahahah..malu :P

http://pisaumenoreh.blogspot.com/