14 January 2010

Terima kasih

Rude Awakening : Erk..blur nak taip pe..ala... T_T
Sengal la aku neh..Ade je idea tadi nak taip,dah hilang dah.huhu..-.-'

Takpelah,taip je la pape yang snap kat otak pale ang tuh Ra.
Erm..
Aku sekarang tengah bertungkus lumus untuk menyiapkan juge tutorial mekanik mesin bersame tutorial D.E..Ugh..Fedup aku bile tak dapat nak jawab soalan. -.-' Bile dah mula give up,mule la nak klik2 tetikus neh ke laman Facebook untuk mencari mangse skodeng aku.Bukan nak jadi stalker ok.Stalker laen,aku laen.Aku suke usha2 foto facebooker.Seronok..sambil tuh boleyh aku kaji foto2 yang telah disnap.Al-maklumlah,tengah carik sumber foto yang ade kaitan ngan assignment kelab aku.huhu..

Klik punye klik,aku masuk ke laman facebook sorang neh.Beliau memang aku kenal,budak blog juge.Hee..Tanpe melihat wall beliau,aku terus menuju ke salah satu foto album beliau.Satu demi satu aku usha.Usha dari segi kualiti foto,angle snap beliau,pose beliau dan sebagainye lah.Memang aku bagi salute lah same beliau.Sebab foto2nya telah memberikan aku inspirasi,bukan saje untuk merakamkan gambar2 yang cantik,tapi beliau telah memberikan inspirasi untuk aku study bersungguh2.

Erk..ape kaitan foto ngan study lak neh Ra..Ang ngigau ka?
Sebab ape aku sebut nak study sungguh2 lepas tengok foto2 beliau.?Sebab  foto2 dalam album yang aku usha tuh semua berlatar belakangkan pemandangan di luar negara.
Dan aku tau beliau memang pandai,sebab tuh la dapat belajar kat sane.Aku jeles.Tapi at the same time,aku gembira dapat mengenali beliau.Sebab beliau telah bagi semangat untuk aku belajar..
Terima kasih aku ucapkan..

Disebabkan kau,aku telah bangkit kembali untuk belajar dengan lebih tekun.
Kerana engkau telah berikan aku satu inspirasi dan idola untuk aku berjaya.
Dan kerana kau juge lah,aku tekad untuk mendapat pointer 4 sem ni dan buatkan parents aku berbangga dengan aku sebagai anak.
Terima kasih ZackZukhairi.Kaulah sahabat sejati!
P/s:Ayat skema melanda!

3 comments:

zack zukhairi said...

Fufufuu~

(tersipu malu)

mekasih! :D
haha. tak tau nak response camne.

Rara said...

zack:tuh yang ang respon nie mnde..haha!XD maseh bro!

Asfan Ash said...

skandal kah?hahaha