09 February 2010

Lepaskan geram lagi -.-'

Rude Awakening : Damn, makin stress aku dibuatnya
Ye aku tau entry aku lately banyak menjurus kepada photoshop sahaje.Aku taktau nak post ape sebenarnye sebab hidup aku sekadar biasa saje tanpa adegan2 menarik yang diselitkan dalam kehidupan aku.
Wah ayat takleh blah oke.
Ok serius aku memang agak tension hari ni..Disebabkan oleh something yang memang buatkan aku agak tertekan sedikit.So,aku mule membuka semula photoshop dan photoscape aku dan mencari mangsa baru.Terima kasih kepada teman sekelas,Naim kerana sudi memberi beberapa keping foto untuk aku lepaskan geram hari ini.Minat aku dan beliau sangat la lebih kurang,iaitu menjurus kepada fotografi dan art.Dan disebabkan jasa beliau pada hari ini,aku promote lah blog beliau ok.Silelah visit CronixSoul.com.
Ha,model photoshop kali ni,member Naim yang memang aku pun tak berapa kenal.Dengan kamera Nikon Coolpix dan teknik editan aku yang agak bongek sedikit,aku menukar sedikit sebanyak foto ini menjadi agak menyerlah dari biasa.
Sebelum dan selepas
Sebelum foto ini diedit
 
Dengan teknik HDR berserta penggunaan layer yang agak banyak dan photoscape,jadilah seperti ini
Sebelum diedit
Dengan gabungan photoshop dan photoscape.
Hee~Berpuas hati!Korang sebagai pemerhati blogger yang sangat la cool,silalah beri kata komen anda supaya aku tau ok ke tak.Arigato!

4 comments:

omawrozduan said...

dari photoscape,
saya suka effect cross processingnya.
tapi jarang juga menggunakannya ;D

Rara said...

omaw : thnx kerana share.kalau diriku suke menggunakn film effect dalam photoscape. =)

PrinCe_TopEx said...

cara yg bgus ntk hilangkn tension...

Rara said...

hee..betul tuh